kit digital

Kit digital Acelera Pime

El Kit Digital forma part d’Acelera Pime, que és un programa del fons del Plan de Recuperación, Transformación y Resilencia de España, finançat pel Plan europeo Next Generation EU. Les ajudes són destinades a empreses  de menys de 50 treballadors i per a qualsevol tipologia de negoci.

Com et podem ajudar?

Des d’EIO, com Agents Digitalitzadors oficials autoritzats et podrem oferir l’ajuda necessària per tramitar i gestionar la sol·licitud,  així com també els nostres serveis d’implantació de les solucions digitals acreditades.

Lloc web i presència a internet

Import màxim de la subvenció 2.000€

 

Desenvolupem el disseny i la programació de la teva web adaptada per a qualsevol dispositiu. T’oferim una solució integral per garantir la teva presencia a Internet. Seguim els estàndards d’usabilitat i accessibilitat. Som especialistes en SEO i SEM.

Implantació Hosting + domini / any (10Gb)
Segment I de 10-49 empleats des de 1.500,00  € des de 145,00 €
Segment II de 3-9 empleats des de 1.500,00  € des de 145,00 €
Segment III de 1-2 empleats des de 1.500,00  € des de 145,00 €
prestashop

Creació botiga on-line

Import màxim de la subvenció 2.000€

 

Creació de l’ecommerce amb control de categories, talles i colors, multidivisa, passarel·les de pagament, gestió de comandes i enviaments.

Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 3.500,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 3.500,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 3.500,00  €

Gestió de Clients

Import màxim de la subvenció 4.000€

 

Es garanteix el compliment dels requisits indicats per a la categoria.

  • Gestió de clients: seràs capaç d’emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o contractació de serveis.
  • Gestió de clients potencials (Leads): podràs donar d’alta nous clients potencials de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als clients potencials et permetran la seva gestió comercial amb l’objectiu de convertir-los en clients. Addicionalment, podràs parametritzar regles de negoci per a l’assignació de clients potencials segons diferents criteris.
  • Gestió d’oportunitats: tindràs la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial d’ofertes i pressupostos. A més, podràs comprovar l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
  • Accions o tasques comercials: l’eina et permetrà crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
  • Seguiment comercial, reporting i planificació: podràs realitzar seguiments mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d’oportunitats i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció de les teves necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitoratge de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
  • Alertes: seràs capaç de visualitzar alertes de clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
  • Gestió documental: la solució inclou un programari per a la gestió centralitzada de la documentació capaç d’inserir i/o vincular documents, tant relatius a la teva activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
  • Disseny Responsive: tindràs una interfície funcional en tota mena de dispositius.
  • Integració amb diverses plataformes: disposaràs de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota la teva empresa.

Amb el connector de Sage a TeamLeader, les empreses aconsegueixen fer una gestió precisa del procés de venda, des de l’alta d’un client fins a la gestió de la primera comanda.

El procediment és senzill i intuïtiu, i des del primer moment integra de manera sincronitzada les dues plataformes perquè tot estigui al lloc que li correspon. Gràcies a aquesta facilitat d’ús, el negoci pot fer seguiment i control de totes les fases de la venda, millorant així les oportunitats amb clients nous i actuals.

Implantació StartPack Llicència + manteniment / anual
Segment I de 10-49 empleats des de 2.400  € 785,00  € des de 780,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 1.800  € 785,00  € des de 780,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 1.800 € 785,00  € des de 780,00  €

Business Intelligence i Analítica

Import màxim de la subvenció 4.000€

 

Analitza les finances, els marges, els processos, les vendes, les compres, la rotació, el marge, els inventaris… Generar informes personalitzats amb els indicadors claus per cada usuari. Permet prendre les decisions correctes amb la informació detallada i de forma interactiva..

  • Integració de dades amb altres bases de dades: tindràs accés a altres bases de dades i a la realització de comparacions amb les dades exposades.
  • Emmagatzematge de dades: disposaràs d’una capacitat d’emmagatzematge de, com a mínim, 1 GB per usuari.
  • Creació de panells de dades estructurades i visuals: disposaràs de panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
  • Exportació de dades: podràs exportar dades a imatges o a documents d’Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes que utilitzis comunament
PowerBI LamData Kiwi
Segment I de 10-49 empleats des de 4.300,80  € des de 7.500,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 2.500,80  € des de 3.039,80  € des de 5.700,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 1.900,80 € des de 2.439,80  €

Gestió de Processos

Import màxim de la subvenció 6.000€

 

Gràcies a la solució modular podràs créixer al teu ritme i segons les teves necessitats, amb la tranquil·litat que sempre tindràs la millor solució per al teu negoci.

Controla i automatitza aspectes clau del teu negoci, segons les teves necessitats amb programes d’ERP i programació a mida.

 

Les principals funcionalitats que inclou aquest servei:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de negoci: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, comandes, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions, cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
  • Actualitzable: accediràs a actualitzacions de la solució amb noves versions.
  • Escalable: si la teva empresa creix o canvia estructuralment, la solució s’adaptarà a aquests canvis.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.

Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 5.772,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 5.007,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 5.007,00  €
Shot of the Beautiful Businesswoman Sitting at Her Office Desk, Raising Her Arms in a Celebration of a Successful Job Promotion.

Factura electrònica

Import màxim de la subvenció 1.000€

La digitalització arriba a tots els àmbits de les empreses (màrqueting, vendes, atenció al client, etc.) i també a la forma en la qual gestiones les factures del teu negoci. Descobreix els avantatges del programari de facturació electrònica:

  • Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per a facilitar el seu tractament automatitzat.
  • Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
  • Clients il·limitats: tindràs la capacitat d’enviar factures a un nombre il·limitat de clients.
  • Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
  • Enviament de factures per correu electrònic: la solució et possibilitarà trametre factures directament per correu electrònic.
  • Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent-hi la selecció del teu logotip.
  • Còpia de seguretat periòdica: podràs realitzar còpies de seguretat, amb possibilitat d’una periodicitat diària.
  • 1GB Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge de, com a mínim, 1GB per a les factures.
  • Integració amb altres solucions: la solució disposa d’APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
  • Control de venciment de les factures: tindràs un sistema de control del venciment de les factures.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.
Sage 50 Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 1.098,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 1.098,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 798,00  €
SP4i Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 2.000,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 2.000,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 1.700,00  €

Serveis i eines d’oficina virtual

Import màxim de la subvenció 12.000€

Eines de producció col·laboratives que permeten treballar des de qualsevol lloc.

Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 961,20  €
Segment II de 3-9 empleats des de 411,20  €
Segment III de 1-2 empleats des de 411,20  €

Microsoft 365

Microsoft Office 365 és el un conjunt de programes d’ofimàtica, de l’empresa Microsoft, amb modalitat subscripció anual.

– Connectar-se des de qualsevol lloc .
– Col·laborar i crear en temps real.

Comunicacions segures

Import màxim de la subvenció 6.000€

 

Eines de creació d’un entorn, local i remot, de treball segur, protegint les dades i la infraestructura de l’empresa.

Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 3.321,00  €
Segment II de 3-9 empleats des de 1.691,00  €
Segment III de 1-2 empleats des de 296,46  €

Pack comunicació

 

La solució es compon d’un Router/Firewall amb la seva configuració inicial, així com les VPN dels usuaris remots, realitzada per tècnics certificats.

• Ens permet tenir un control d’accés dels usuaris remots al nostre sistema, vinculats l’ “Active directory”
• Segmentació de xarxa
• Permet establir connexions xifrades d’extrem a extrem entre les diferents seus de l’empresa.
• Permet establir comunicacions segures dels dispositius mòbils que connecten a l’empresa.

Ciberseguretat

Import màxim de la subvenció 6.000€

 

L’objectiu és prevenir, detectar, respondre i investigar incidents o amenaces a les xarxes de comunicacions electròniques. En definitiva, la seguretat de la informació. Està dissenyada per mantenir i protegir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les dades.

Preus
Segment I de 10-49 empleats des de 762,50  €
Segment II de 3-9 empleats des de 261,20  €
Segment III de 1-2 empleats des de 106,15 €

Pack Ciberseguretat

La solució inclou la llicència per a 1 any, el servei d’instal·lació, configuració i formació inicial, i consola amb visió centralitzada, en el cas de ser d’utilitat.
La solució es pot instal·lar en Windows, Mac, Linux, telèfons intel·ligents o tauletes, i és escalable
• Protecció activa contra amenaces mai vistes abans (zero-day threats)
• Xifrat de dades importants i unitats externes
• Protecció en la compra en línia i en la banca
• Tallafocs amb inspecció de xarxes
• Antiphising
• Protecció d’aplicacions al núvol.

Els preus dels serveis i les solucions no inclouen l’IVA

Vols sol·licitar l’ajuda? Com Agents Digitalitzadors oficials autoritzats et podem oferir el nostres serveis i et podem ajudar a gestionar el teu “bo digital”.

Vídeo promocional del Kit Digital

Tens més dubtes?, que és?, com funciona?, a qui va dirigit?…

kit digital
En aquest web processem dades personals com, per exemple, les dades de navegació. Si segueix navegant pel nostre web, EIO i altres companyies seleccionades podran instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i elaborar estadístiques. Pots configurar les preferències de privacitat ara o en qualsevol moment accedint a la nostra política de privacitat. Més informació,

ACEPTAR
Aviso de cookies