El software ERP més avançat per a la PIME
SAGE 50 et permet automatitzar i millorar la gestió de la teva empresa i ser més competitiu.
Perquè t’ofereix tot el que necessites per administrar el teu negoci de forma més eficient:
comptabilitat, facturació, flux d’efectiu, inventari, impostos i molt més.
A més, gaudiràs d’accés en línia i d’integració amb Microsoft Office 365.
I no pateixis pel futur: SAGE 50 és una solució preparada per a créixer amb tu.
comptabilitat, facturació, flux d’efectiu, inventari, impostos i molt més.
SAGE 50: completa solució de comptabilitat i gestió comercial
Un eficaç programari de gestió que t’ajudarà a dirigir el teu negoci
a un preu molt accessible.
a un preu molt accessible.
Si esteu interessats en una demostració gratuïta, obtenir més informació sobre els nostres serveis, fer una consulta o parlar sobre costos i opcions, no ho dubteu i poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Estarem encantats d’oferir-vos un assessorament personalitzat, sense cap compromís.
Descobreix com funciona Sage 50
Sage 50 té tot el que el teu negoci necessita.
Raons per passar-te a Sage 50
Una solució de negoci integrada senzilla i fiable, per a controlar el teu negoci.
Sage 50 et dóna 10 raons per a triar-la.
Mira tot el que Sage 50 pot fer per tu:

Informes intel·ligents personalitzables, la informació útil i en el moment precís.
Obtenir dashboards de situació per analitzar l’estat del negoci en qualsevol moment.
Veure en qualsevol instant les vendes, amb els widgets.
Programari sempre actualitzat als darrers canvis legals per a la presentació d’impostos.
Centrar-se en accions a llarg termini que consolidin l’empresa en el mercat.
Ser més productiu, estalviant temps ens les tasques diàries.

Gestió fàcil i intuitiva del cicle administratiu, la gestió de cobraments i pagaments, la comptabilitat i les amortitzacions i impostos (IVA i IRPF).
Presentar per via telemàtica l’IVA i els comptes anuals de forma ràpida.
Emprar codis QR.
Crear i emmagatzemar informes personalitzats.
Obtenir informació instantània mitjançant widgets.

Suport tècnic i manteniment; Software sempre actualitzat.
Widgets, alertes i informes personalitzats.
Crear automatismes per a estalviar temps.
Intercanviar informació amb els clients via Babel.
Contactar amb clients i proveïdors via Skype.