SAGE CRM

L'eina útil per a
gestionar les activitats
comercials clau, de
màrqueting i atenció al
client.

"Aconseguir una venda és molt important;
però encara ho és més fidelitzar el client"

accelera el teu èxit empresarial amb SAGE CRM

Tant se val la mida de la teva empresa; si el teu èxit depèn de la relació amb els teus clients,
de l’efectivitat del treball de la teva força de vendes, o de la qualitat de les operacions del servei al client:
necessites SAGE CRM.

 

Sage CRM és una solució que permet aplicar un nou model de gestió en les empreses
basat en l’orientació al client.

Beneficis clau

Redueix costos i millora la productivitat, augmentant la satisfacció del client.

Unificar vendes, màrqueting i atenció al client.

Obtingui una visió de 360 graus del seu negoci de forma que podrà coordinar i compartir la informació crítica

Automatització de màrqueting

Dirigeixi’s als clients diana, en el moment precís, amb un missatge adequat i apliqui els seus recursos de màrqueting de forma òptima.

Automatitzar la força de vendes

Millori el rendiment amb eines d’automatització de vendes que ajudin a la força comercial a trobar i recuperar informació vital, de forma ràpida i fàcil.

Automatització del Servei al Client

Resoldre els problemes dels clients de forma més ràpida i eficient, proporcionant als professionals del servei al client, eines d’us fàcil per organitzar, comunicar i resoldre les preguntes dels clients amb més facilitat.

Dissenyat per executar-se en un navegador web

A l’entorn actual, la movilitat és crítica. Sage CRM permet als usuaris accedir a la informació vital del client en qualsevol moment, i des de qualsevol lloc.

Personalitzar fàcilment el software

Conegui els seus requisits de negoci precisos desenvolupant el sistema per recopilar les dades que necessiti e implementar els fluxes de treball més adients.

Sage CRM proporciona una potent plataforma amb eines útils per a gestionar
les activitats comercials, de màrqueting i d’atenció al client:

SAGE CRM per a comercial: potencia les teves vendes.

Característiques
  • Gestió d’oportunitats i “pipeline”.
  • Gestió de zones.
  • Informes i previsions de vendes.
  • Flux de procés comercial.
  • Gestió de referències.
  • Processament d’ofertes i comandes.
  • Gestió d’agenda.
  • Completa solució de mobilitat, suportant els últims
    mòbils i tauletes.
  • Apps especifiques per a iPhone and Windows 8.
  • Col·laboració empresarial proporcionada per Yammer.
Beneficis
  • Assegura la visibilitat de les oportunitats en tot el cicle de vendes.
  • Garanteix que dediquem els esforços a les oportunitats més rendibles.
    Permet una millor planificació empresarial gràcies a unes previsions de vendes ajustades.
  • Proporciona visibilitat del rendiment comercial.
  • Redueix el temps dedicat a tasques administratives.
  • Automatitza el procés de presentació d’ofertes.
  • Incrementa la visibilitat de les interaccions amb
    clients en tota l’organització.
  • Permet l’accés en temps real a tota la informació de clients des de dispositius mòbils.

SAGE CRM per a màrqueting: optimitza els teu recursos.

Característiques
  • Gestió de Campanyes.
  • Anàlisi i informes de campanyes.
  • Quadre de comandaments de màrqueting.
  • Segmentació per múltiples criteris.
  • Conversió ràpida de referències en oportunitats.
  • Potents capacitats d’e-màrqueting.
  • Duplicació de campanyes.
  • Seguiment integrat per tele vendes.
  • Anàlisi i perfilat de clients.
Beneficis
  • Gestiona les incidències de clients, incloent alertes.
  • Mesura la satisfacció del client.
  • Augmenti la productivitat del personal del servei d’atenció al client.
  • Disposi d’un portal d’autoservei 24×7 per a la recepció d’incidències.
  • Comparteixi el coneixement entre companys.
  • Obtingui una visió única i completa de la informació rellevant gràcies al CMI interactiu.
  • Dota el teu equip d’atenció al client de les eines per donar un servei excel·lent

SAGE CRM per atenció al client: servei excel·lent.

IDENTIFICAR CLIENTS
  • Gestió d’incidències.
  • Alertes i notificacions.
  • Base de coneixement.
  • Flux de procés per a la gestió d’incidències.
  • Anàlisi detallats de volum de trucades i resolució d’incidències.
  • Semàfors per a la monitorització del compliment dels acords de servei.
  • Portal Web d’auto servei de clients.
  • Supervisió del rendiment de l’equip.
  • Quadre de comandaments d’empresa per a la gestió de comptes clau.
MÀRQUETING EFECTIU
  • Gestió completa d’incidències de clients.
  • Alertes per assegurar que totes les incidències s’atenguin correctament.
    Permet mesurar la satisfacció del client.
  • Incrementa la productivitat dels agents del servei d’atenció al client.
  • Proporciona un portal d’autoservei per a la recepció d’incidències 24×7.
  • La base de coneixement permet compartir-lo entre companys.
  • Visió única i completa de la informació rellevant gràcies al CMI.
  • Facilita a l’equip d’atenció al client les eines per a proporcionar un servei excel·lent als clients.

“Sage CRM és sinònim de senzillesa i efectivitat. Redueix costos i
millora la productivitat, augmenta la satisfacció del client.”

IVAN SÀNCHEZ

Gestor de comptes

Descobreixi amb el manual CRM:

  • La forma d’aconseguir el màxim d’informació sobre els clients.

 

  • Informar, persuadir i fidelitzar al client davant nous productes.

 

  • Potenciar la venda consultiva.

Sage ERP + CRM: un equip guanyador:

Les solucions integrades de CRM i ERP de Sage t’ajuden a connectar les diferents parts de la teva empresa, assegurant que tot l’equip treballa conjuntament.

En connectar el CRM amb la solució ERP, la teva empresa obtindrà una imatge única de cada client, a on cada departament treballa sobre la mateixa base de dades.

El resultat és un coneixement més profund del rendiment empresarial i uns processos empresarials més eficients que impulsen el creixement, la productivitat i la rendibilitat.

10 bones pràctiques per potenciar el teu CRM

Explica els beneficis del CRM i anima el teu equip a utilitzar-lo per a gestionar les dades dels clients.

Revisa les dades de la teva empresa, actualitza les dades de contacte i crea llistes de clients qualitat.

Introdueix les dades de les noves oportunitats de negoci al teu CRM.

Sigues mòbil. Gestiona la informació de clients de forma activa en qualsevol moment i lloc.

Assigna valors associats a cada nova oportunitat de negoci.

Crea, monitoritza i avalua les teves oportunitats de venda.

Col·labora amb la resta del teu equip utilitzant calendaris i tasques compartides.

Obtingues una millor comprensió del teu negoci utilitzant potents informes.

Entén en quina etapa del procés es troben els clients; fes bons pronòstics i focalitza’t en els leads concrets.

Sàpiga cóm i on estan interactuant els clients amb la seva empresa. Elimini els “punts de dolor”.

Si esteu interessats en obtenir més informació sobre Sage CRM, teniu un projecte, voleu una demostració o parlar sobre costos i opcions, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Us assessorarem sense cap compromís.

Tel: 972 27 18 68

Email: info@eio.cat

En aquest web processem dades personals com, per exemple, les dades de navegació. Si segueix navegant pel nostre web, EIO i altres companyies seleccionades podran instal·lar cookies o accedir a informació no sensible del teu dispositiu amb l'objectiu de personalitzar continguts i elaborar estadístiques. Pots configurar les preferències de privacitat ara o en qualsevol moment accedint a la nostra política de privacitat. Més informació,

ACEPTAR
Aviso de cookies